• Apollo 32 TT Deluxe #62
  • Apollo 32 TT Deluxe #64
  • Apollo 32 TT Deluxe #98
  • Apollo 32 TT Deluxe #80
  • Apollo 32 TT Deluxe #81
Ny pris
Apollo 32 TT Deluxe
FacebookLinkedIn
  • Merke
  • Apollo
  • Modell
  • 32 TT Deluxe
  • År
  • 1984
  • Motor
  • 2 x Volvo Penta TAMD 40 A / AQ40 A
  • Brændstof
  • Diesel
  • Lengde
  • 9,7 m (31,8 ft)
  • Bredde
  • 3,12 m (10,2 ft)
  • Dybde
  • 0,85 m (2,8 ft)
  • Vekt
  • 6,5 ton
  • Skrog
  • Glassfiber
  • Location
  • Holbæk (Dragerup Marina), DK
DKK 249 500
NOK 392 900*
*
Prisen er konverteret til din lokale valuta baseret på den aktuelle valutakurs

Apollo 32 TT DL Deluxe (SALE PENDING)

SALG PÅGÅR

Apollo 32 er designet og konstruert av Klaus Baess, som bygde det første skroget i Kalvehaven i 1971 - her i et meget velholdt eksemplar av den såkalte TT DL Deluxe-modellen fra 1984, der DL (Double List) betyr ca. 10 cm ekstra ståhøyde i lugarene. Apollo 32 er en robust, sikker og manøvrerbar halvplanende motoryacht som kombinerer praktisk funksjonalitet med et komfortabelt interiør.

"Nena" har to Volvo Penta TAMD 40 A / AQ 40 A-motorer med fast Nivo propellaksel og black jack på begge aksler med utlufting og bronsepropell. Ifølge tidligere salgsdokumenter er det indikasjoner på at enten en eller begge motorene har blitt restaurert i 1993. Begge dieselpumpene er restaurert i 2022 slik at motorene ka
SALG PÅGÅR

Apollo 32 er designet og konstruert av Klaus Baess, som bygde det første skroget i Kalvehaven i 1971 - her i et meget velholdt eksemplar av den såkalte TT DL Deluxe-modellen fra 1984, der DL (Double List) betyr ca. 10 cm ekstra ståhøyde i lugarene. Apollo 32 er en robust, sikker og manøvrerbar halvplanende motoryacht som kombinerer praktisk funksjonalitet med et komfortabelt interiør.

"Nena" har to Volvo Penta TAMD 40 A / AQ 40 A-motorer med fast Nivo propellaksel og black jack på begge aksler med utlufting og bronsepropell. Ifølge tidligere salgsdokumenter er det indikasjoner på at enten en eller begge motorene har blitt restaurert i 1993. Begge dieselpumpene er restaurert i 2022 slik at motorene kan gå på GTL-diesel. Motorrommet er også sikret med et automatisk brannslukningsapparat.

Interiøret om bord er praktisk og komfortabelt med en stor lys cockpit med god sikt, en akterlugar der toalettet er fjernet for å skape ekstra skapplass og en lugar i baugen med integrert pantry og separat toalett med dusj. Lugarene har ca. 10 cm ekstra høyde sammenlignet med standardmodellen, noe som i kombinasjon med de store vinduene gir en lys, luftig og romslig følelse. Pantryet har rikelig med skapplass og er utstyrt med alle nødvendige bekvemmeligheter, inkludert servise, kjøleskap, stekeovn og dobbel gasskomfyr.

Navigasjonsutstyret består av to Simrad NSS7-kartplottere med sjøkart samt 3G-radar og AIS-funksjon. Sleipner SE80/185T hekk- og baugpropell kan betjenes enten fra cockpiten eller fra et annet sted i båten via fjernkontroll, noe som gir ekstra fleksibilitet ved manøvrering i havnen. Det hydrauliske styresystemet er koblet til Simrad-kartplotteren, noe som gjør det mulig å planlegge en rute og deretter la autopiloten seile den.

Øvrig utstyr omfatter baug- og hekkanker, søkelys som betjenes fra cockpiten, Webasto air top 3500 dieselvarsler, Vetus varmtvannsbereder, Centaur-lader og separat batteribank for thrusterne. Båtens elektriske og hydrauliske systemer og rørverk er kontinuerlig oppdatert og utført med omhu.

I tillegg følger det med fendere, tauverk, diverse sikkerhetsutstyr, inkludert en redningsflåte for 6 personer (trenger service) og nye fysiske sjøkart (100 og 103).

Ta kontakt med meg for ytterligere informasjon.
SALG PÅGÅR

Apollo 32 er designet og konstruert av Klaus Baess, som bygde det første skroget i Kalvehaven i 1971 - her i et meget velholdt eksemplar av den såkalte TT DL Deluxe-modellen fra 1984, der DL (Double List) betyr ca. 10 cm ekstra ståhøyde i lugarene. Apollo 32 er en robust, sikker og manøvrerbar halvplanende motoryacht som kombinerer praktisk funksjonalitet med et komfortabelt interiør.

"Nena" har to Volvo Penta TAMD 40 A / AQ 40 A-motorer med fast Nivo propellaksel og black jack på begge aksler med utlufting og bronsepropell. Ifølge tidligere salgsdokumenter er det indikasjoner på at enten en eller begge motorene har blitt restaurert i 1993. Begge dieselpumpene er restaurert i 2022 slik at motorene ka

Utstyrsliste

Motor
HP298
Motor år1984
Motornummer26090 / 26104
Køling med ferskvandJa
PropellerakselFast skrueaksel
Propeller4 bladet bronze
FlapsNei
ThrusterJa
ThrusterSleipner SE80/185T
Motorer2
Brændstofkapacitet430
Hastighed8 - 17
Navigasjon
KortplotterJa
KortplotterSimrad NSS7
DybdemålerJa
FiskesøgerJa
VHF-radioJa
VHF-radioRS35
RadarJa
KompasJa
AutopilotJa
AutopilotIntegreret
LandternsJa
GPSJa
vindmålerNei
AIS transmitterIntegreret
AIS responderIntegreret
Indenbords
BrændeovnJa
KølerJa
ToiletJa
SeptiktankNei
BruserJa
Senge4 + 2
Max højde kabine (cm)190
TVNei
StereoJa
Sengelængde (cm)190
OpvarmningJa
Cockpit
RattJa
Telt i cockpitJa
CockpitableJa
Hynder i cockpittetJa
Dæk
Teak dækNei
Teak i cockpitNei
Ståben og sikkerhedslinjerJa
SvømmeplatformJa
SvømmestigeJa
Tilbehør
FenderJa
FortøjningslinerJa
VinterdækkeNei
LivredderNei
BrandslukkerJa
Anker15
RedningsbådCruiser
Diverse
Strøm 230VJa
BådnavnNena
BatteriopladerJa
Batterier1 + 2 + 2
Vand under trykJa
varmtvandsbeholderJa
LænsepumpeJa
AnkerspilNej
Elektrisk ankerspilNei
VandtankJa
Skrognummer39336M
Vanntank (i liter)200

Beskrivelse og udstyrsliste er opgivet efter oplysninger fra ejer og YachtBroker indestår ikke for eventuelle fejl og unøjagtigheder

Se også ...

YachtBroker er Skandinavias største kjede av profesjonelle båtmeglere og hjelper hvert år hundrevis av fornøyde kunder med å kjøpe og selge båt.