Prisen er konverteret til din lokale valuta baseret på den aktuelle valutakurs
Apollo 32 TT DL Deluxe (SALE PENDING)
SALG PÅGÅR
Apollo 32 er designet og konstruert av Klaus Baess, som bygde det første skroget i Kalvehaven i 1971 - her i et meget velholdt eksemplar av den såkalte TT DL Deluxe-modellen fra 1984, der DL (Double List) betyr ca. 10 cm ekstra ståhøyde i lugarene. Apollo 32 er en robust, sikker og manøvrerbar halvplanende motoryacht som kombinerer praktisk funksjonalitet med et komfortabelt interiør.
"Nena" har to Volvo Penta TAMD 40 A / AQ 40 A-motorer med fast Nivo propellaksel og black jack på begge aksler med utlufting og bronsepropell. Ifølge tidligere salgsdokumenter er det indikasjoner på at enten en eller begge motorene har blitt restaurert i 1993. Begge dieselpumpene er restaurert i 2022 slik at motorene ka
SALG PÅGÅR
Apollo 32 er designet og konstruert av Klaus Baess, som bygde det første skroget i Kalvehaven i 1971 - her i et meget velholdt eksemplar av den såkalte TT DL Deluxe-modellen fra 1984, der DL (Double List) betyr ca. 10 cm ekstra ståhøyde i lugarene. Apollo 32 er en robust, sikker og manøvrerbar halvplanende motoryacht som kombinerer praktisk funksjonalitet med et komfortabelt interiør.
"Nena" har to Volvo Penta TAMD 40 A / AQ 40 A-motorer med fast Nivo propellaksel og black jack på begge aksler med utlufting og bronsepropell. Ifølge tidligere salgsdokumenter er det indikasjoner på at enten en eller begge motorene har blitt restaurert i 1993. Begge dieselpumpene er restaurert i 2022 slik at motorene kan gå på GTL-diesel. Motorrommet er også sikret med et automatisk brannslukningsapparat.
Interiøret om bord er praktisk og komfortabelt med en stor lys cockpit med god sikt, en akterlugar der toalettet er fjernet for å skape ekstra skapplass og en lugar i baugen med integrert pantry og separat toalett med dusj. Lugarene har ca. 10 cm ekstra høyde sammenlignet med standardmodellen, noe som i kombinasjon med de store vinduene gir en lys, luftig og romslig følelse. Pantryet har rikelig med skapplass og er utstyrt med alle nødvendige bekvemmeligheter, inkludert servise, kjøleskap, stekeovn og dobbel gasskomfyr.
Navigasjonsutstyret består av to Simrad NSS7-kartplottere med sjøkart samt 3G-radar og AIS-funksjon. Sleipner SE80/185T hekk- og baugpropell kan betjenes enten fra cockpiten eller fra et annet sted i båten via fjernkontroll, noe som gir ekstra fleksibilitet ved manøvrering i havnen. Det hydrauliske styresystemet er koblet til Simrad-kartplotteren, noe som gjør det mulig å planlegge en rute og deretter la autopiloten seile den.
Øvrig utstyr omfatter baug- og hekkanker, søkelys som betjenes fra cockpiten, Webasto air top 3500 dieselvarsler, Vetus varmtvannsbereder, Centaur-lader og separat batteribank for thrusterne. Båtens elektriske og hydrauliske systemer og rørverk er kontinuerlig oppdatert og utført med omhu.
I tillegg følger det med fendere, tauverk, diverse sikkerhetsutstyr, inkludert en redningsflåte for 6 personer (trenger service) og nye fysiske sjøkart (100 og 103).
Ta kontakt med meg for ytterligere informasjon.
SALG PÅGÅR
Apollo 32 er designet og konstruert av Klaus Baess, som bygde det første skroget i Kalvehaven i 1971 - her i et meget velholdt eksemplar av den såkalte TT DL Deluxe-modellen fra 1984, der DL (Double List) betyr ca. 10 cm ekstra ståhøyde i lugarene. Apollo 32 er en robust, sikker og manøvrerbar halvplanende motoryacht som kombinerer praktisk funksjonalitet med et komfortabelt interiør.
"Nena" har to Volvo Penta TAMD 40 A / AQ 40 A-motorer med fast Nivo propellaksel og black jack på begge aksler med utlufting og bronsepropell. Ifølge tidligere salgsdokumenter er det indikasjoner på at enten en eller begge motorene har blitt restaurert i 1993. Begge dieselpumpene er restaurert i 2022 slik at motorene ka